- ضمانت اچ اچ
آیا اچ اچ تضمین کننده اصالت کالاهاست؟
آیا اچ اچ صحت تاریخ انقضای محصولات ارائه شده را تضمین می کند؟
ضمانت مطابقت کالا با سایت به چه معناست؟
اگر کالای ارسالی سالم به دستم نرسد چه اقدامی باید انجام دهم؟
آیا پنس های مژه در اچ اچ دارای گارانتی هستند؟
شما میتوانید با خیال آسوده، پنسها را مطابق با سلیقه و نیازهای خود انتخاب کنید.
آیا دستگاههای تاتو در اچ اچ شامل گارانتی میشوند؟
- ثبت سفارش
چگونه میتوانم در اچ اچ ثبتنام کنم؟
چگونه میتوانم کالایی که میخواهم را پیدا کنم؟
چگونه محصول مورد انتخابم را خریداری کنم؟
شهر محل سکونت من در فهرست شهرها نیست، چگونه میتوانم سفارش را دریافت کنم؟
آیا امکان دریافت سفارش در روز ثبت آن وجود دارد؟
آیا درج کد پستی در زمان خرید الزامی است؟
محصول مورد نظر من در حال حاضر موجود نیست، چه زمانی دوباره عرضه میشود؟
- ویرایش سفارش
آیا امکان ویرایش سفارشات ثبتشده وجود دارد؟
چگونه میتوانم آدرس ارسال سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟
آیا امکان تعویض محصول خریداریشده وجود دارد؟
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
- پیگیری سفارش
چگونه میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
در چه روزهایی امکان پیگیری سفارش وجود ندارد و فروشگاه تعطیل است؟
- ارسال و تحویل کالا
نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟
هزینه ارسال در اچ اچ چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال سفارشات به شهر تبریز که از طریق پیک اچ اچ انجام میشود، مبلغ ۶۵ هزار تومان بهصورت ثابت تعیین شده است.
ارسال پیشتاز:
هزینه ارسال کلیه سفارشات به سایر استانها از ۶۹ هزار تومان میباشد
ارسال پستی:
هزینه ارسال تمامی سفارشات پستی ۴۹ هزار تومان میباشد.
برای سفارشاتی که از طریق تیپاکس ارسال میشوند، هزینه ارسال بر عهده مشتری است و حداقل هزینه ارسال ۸۰ هزار تومان میباشد.
هزینه ارسال کالاهای با تگ «ارسال رایگان» چگونه است؟
کد رهگیری مرسوله پستی سفارش شما در کدام قسمتِ وبسایت قابل مشاهده است؟
پس از انتخاب گزینه روش ارسال پستی و تحویل کالا به پست، کد رهگیری به شماره تلفن شما از طریق پیامک ارسال میشود. همچنین میتوانید با ورود به پروفایل خود در وبسایت اچ اچ، روی لینک ارسال شده کلیک کنید و سپس در بخش مربوطه، روی گزینه جزئیات سفارش کلیک کنید تا کد رهگیری را مشاهده نمایید.
- رویههای بازگرداندن کالا
شرایط بازگشت کالا به دلایل سلیقهای چیست؟
شرایط بازگشت کالا چیست؟
تمامی محصولات فروشگاه اچ اچ در صورتی که پلمپ و در شرایط اولیه خود باشند، قابلیت بازگشت را تا نهایتا ۲ روز پس از خریدمحصول دارند.
چگونه میتوانم درخواست مرجوعی ثبت کنم؟
برای بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش اچ اچ، لطفاً وارد قسمت گفتوگوی آنلاین در سایت شوید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. تیم پشتیبانی مشتریان اچ اچ در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین برای پیگیری میتوانید با واحد پشتیبانی به شماره: ۰۹۰۳۲۱۱۰۸۷۲ تماس بگیرید.
تا چه مدت فرصت دارم محصول خریداریشده را مرجوع کنم؟
کالاهای برقی تحت چه شرایطی قابل مرجوعی هستند؟
اگر کالای خریداریشده دارای کسری باشد، تا چه مدت میتوانم آن را اعلام کنم؟
روش صحیح بستهبندی کالاهای مرجوعی چگونه است؟
اگر کالایی که خریداری کردهام در حین حمل و نقل دچار آسیب شود، چگونه میتوانم از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
چگونه میتوانم کالای مرجوعی را به اچ اچ ارسال کنم؟
اگر در تبریز زندگی میکنید، برای بازگرداندن کالای خود:
– با پشتیبانی تماس بگیرید تا هماهنگیهای لازم برای ارسال با پیک اچ اچ انجام شود.
برای ساکنان سایر شهرها، لطفاً کالا را از طریق پست ارسال کنید.
توجه داشته باشید:
– به هیچ عنوان آدرس را روی جعبه یا کارتن اصلی کالا ننویسید. در صورت نیاز، جعبه اصلی را در یک کارتن دیگر قرار داده و ارسال کنید.